Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Letar du efter nya karriärmöjligheter? Då har du kommit rätt! Gå gärna med i vårt nätverk och registrera ditt CV, så blir du sökbar för våra kandidatansvariga för kommande uppdrag.
Har du någon fråga angående ansökningsprocessen, eller söker du uppdrag som underkonsult? Kontakta våra Kandidatansvariga, så hjälper de dig vidare. Du når de enklast via epost på info@quest.se
Vi söker en junior Inköpsadministratör till ett uppdrag i Stockholm som innefattar att stödja vår kund i kontakten mot leverantörer.
Kortfattade arbetsuppgifter:
- Via telefon och mejl guida leverantörer hur de registrerar sig i inköpsportalen
- Kvalitetskontrollera registrerade leverantörsuppgifter och föra över dessa till andra affärssystem
- Säkerställa, uppdatera och underhålla masterdata för leverantör i kundens affärssystem.
- Utföra administrativa uppdateringar i inköpssystemet.
- Hantera andra inkommande samtal och e-post från leverantörer och interna kontakter.
Vi söker dig med följande erfarenhet:
- Erfarenhet av administrativt arbete
- Goda kunskaper i Excel och MS Office
- Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
- Vana att arbeta med många parallella informationsflöden
- Tidigare arbetslivserfarenhet
- Gymnasieutbildning eller annan kompetens/erfarenhet som uppväger gymnasiekompetens
- Du har intresse av förekommande arbetsuppgifter på en inköpsavdelning
- Gärna med erfarenhet från arbete i M3, Maximo alternativt SAP eller likvärdigt
Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting och du arbetar som konsult hos vår kund. Anställningen är 40 timmar vecka, start omgående.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
ANSÖK HÄR