
Teknisk fastighetsförvaltare
Uppdragsbeskrivning
Vi söker nu en Teknisk fastighetsförvaltare. Ansvarig för drift och leverans av teknisk förvaltning och fastighetsskötsel på tilldelade fastigheter, anläggningar och kontor i region MELLAN samt för uppföljning av leveransen. I rollen ingår ansvar för att sätta, följa upp och säkerställa att driftbudget inom ansvarsområdet hålls samtidigt som satta kvalitets- och hållbarhetsmål uppnås och leveransobjekt levereras i tid.
Arbetsuppgifter
- Ansvara för den dagliga fastighets- och servicedriften av anläggningar/kontor.
- Svara för framtagande av driftbudget för teknisk förvaltning och fastighetsskötsel tillsammans med drift leverantörer för tilldelade fastigheter inom ansvarsområdet.
- Svara för kontakter med affärsområde (BU) på operativ nivå.
- Samverka med leverantör/leverantörer av FM Hard tjänster.
- Följa upp OPI:er och produkt- och servicekvalitet i avtal med FM Hard leverantör.
- Ansvara för effektiv information och kommunikation.
Obligatoriska krav
- Mångårig (>= 5 år) erfarenhet inom området leverans av FM Hard tjänster.
- Mångårig (>= 5 år) erfarenhet av arbete med BMS system för driftoptimering.
- Erfarenhet av leverans av RE&FM tjänster till större företag.
- Svenska och Engelska kunskaper.
- Relevant utbildning inom teknisk förvaltning och fastighetsskötsel och motsvarande mångårig erfarenhet av leverans av teknisk förvaltning och fastighetsskötsel.
- Giltigt körkort.
Meriterande kunskaper
- Mångårig (>= 5 år) erfarenhet inom området leverans av FM Soft tjänster.
- Mångårig (>= 5 år) erfarenhet inom området administrativ fastighetsförvaltning.
- Mångårig (>= 5 år) erfarenhet av energiledning.
- Erfarenhet av kärnkraft eller likvärd process- eller tillverkningsindustri.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.