
Frontendutvecklare till kund i Stockholm
Uppdragsbeskrivning
Vi söker en Systemutvecklare inom Frontend.
I denna roll utvecklar du och implementerar funktionalitet utifrån krav från UX och produktägare. Fokus ligger på att vidareutveckla och uppdatera designkomponenter i det gemensamma designsystemet samt stärka det visuella uttrycket i digitala kanaler. Du samarbetar tätt med UX-designers och produktägare för att skapa moderna, användarvänliga gränssnitt och säkerställa en enhetlig designupplevelse.
Rollen kräver att du är lösningsorienterad, självgående och har förmåga att driva ditt ansvarsområde framåt. Du arbetar strukturerat och analytiskt, med engagemang och fokus på kvalitet och leverans. God kommunikationsförmåga, kreativitet och förmåga att inspirera andra är viktiga egenskaper för att lyckas i uppdraget.
Ska-krav:
- Du har minst 3 års sammanlagd erfarenhet i utvecklingsprojekt i React.
- Du har minst 1 års sammanlagd erfarenhet i utvecklingsprojekt i NextJS.
Bör-krav:
- Du har mer än 3 års sammanlagd erfarenhet i utvecklingsprojekt i React.
- Du har mer än 1 års sammanlagd erfarenhet i utvecklingsprojekt i NextJS
- Du har erfarenhet av Designsystem
- Du har erfarenhet av Tailwind 4
- Du har erfarenhet av SCSS
- Du har erfarenhet av GZAP
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.